måndag 2 mars 2009

Back in business!

Vi var inte de enda som skulle fynda på Reningsborg, kolla kön före öppning...

Hej!
Nu är jag tebax! Det har varit en hektisk helg minsann! I lördags var jag på Reningsborg, ett av mina favoritställen vad gäller 2nd hand shopping.
Jag åkte dit i ottan ( halv 10) med H som var hur pigg och köpglad som helst:-)! Tyvärr fann jag ingenting men H hittade ett par coola sängbord och ett par jättevackra vaser i svart porslin. Sen var det fika på Zenit i Majorna-god mat och mysigt tjejsnack- en underbar start på helgen:-)!
Resten av lördagen och en stor del av söndagen spenderades tillsammans med V på Hornbach, K-rauta, Byggmax etc- PUUUH! Affärer som för mig är ett nödvändigt ont...

2 kommentarer:

  1. Puh! Trodde juh nästan att du var o födde i förväg när du inte bloggar varje dag! *skratt*
    Skönt att du inte var iväg, liten kan gott få vara kvar ett tag till! :)
    Helt otroligt hur snabbt man kan bli beroende av någons blogg!! ;P

    SvaraRadera
  2. Tjena vännen! Va kul att du e beroende- detsamma:-)!Nejdå- vill gärna vänta m bebben lite till, fast nu börjar d bli lite tungt...
    Kram på dig!

    SvaraRadera