torsdag 26 mars 2009

Idag skall jag...

Sy köksgardiner och kanske åka till Ikea...

De har rea på vita fårskinnsfällar och jag skulle så gärna vilja ha två av denna fåtölj med fårskinn liggandes på... Egentligen skulle jag vilja ha renskinn men V protesterar!
(Hmmm, hoppas ni inte tycker jag är elak som är "djurälskare"...)






Sedan skulle jag kombinera detta med den lilla ( fusk) läderkorgen som jag nu fyllt med Elle Interiör... Och skapat en liten läs oas, där man även kan dricka lite vin, liggandes som en lat romare, hehe! ( börjar längta efter lite vin nu...)

2 kommentarer:

  1. Håller med om att renskinn hade vart riktigt läckert! :)

    Saknade också det dära goa glaset vin när magen var stor, nu dröjer det inte länge! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, va kul att du oxå tycker d! I vintras sålde de renskinn helt otippat på Ica Maxi här i Partille. Ångrar att jag inte köpte då... Kanske hade jag kunnat lura V att de var fejk hehe! Vin blir det i trädgårn till sommarn:-)! Kram!

    SvaraRadera