söndag 15 mars 2009

Detta har jag sytt idag!

Ett av mina ambitiösa DYI projekt är till ända!
Äntligen har jag fått tummen ur och sytt dessa två kuddfodral, är riktigt stolt...
Sydde dem av ett tyg som jag fann i Hyssna, det kostade endast 179 kronor meter och var på 150 bredd så det behövdes inte så mycket ändå för dessa megakuddar.
Har sett liknade tyg för det dubbla i Göteborg, det är så kul att fynda!
Jag har beställt en hissgardin i samma tyg och denna kombination skall pryda vårt nya sovrum. Har även tänkt att göra en sån där sak som är klädd i tyg och står vid huvudändan av sängen( heter det sängstomme?) i ett matchande tyg med klädda knappar. Ohh- det kommer att bli snyggt tror jag:-)!


Idag fick jag även reda på att det nu hänt så lite att de kunde ta med artikeln i Expressen, där jag och två av mina goda vänner intrevjuats!
Så nu skall jag sticka till Ica för att köpa söndagsbilagan, gissar på att man ser ut som en mupp på fotot...

1 kommentar:

  1. Hej! åh så duktig du e! ska inte barnet pluppa ut snart förresten? hihi. Många kramar!

    SvaraRadera