onsdag 11 mars 2009

Mina inredningsfynd är...

Jag och F gjorde en massa fynd på Ullared häromdagen och skojade om att nästa gång kan man ju hyra stuga och gå två dagar- haha! Affären är verkligen megastor och man kan ju shoppa det mesta. Nu skall jag inte tråka ut er med att berätta hur billiga topsen är eller att man kan köpa megapack med tandborstar för nästan ingenting, detta är ju en inredningsblogg faktiskt!!
Just nu var deras inredningsavdelning inte så stor men lite kul hittade jag:

De här söta trädgårdskrattorna påminde mig om de jag bloggade om från V&A museum för ett tag sedan. Naturligtvis i en helt annan prisklass, 19 spänn styck :-)!



En sån här tjusig korg att ha i vardagsrummet, fylld med inredningstidningar!
Har sett samma modell fast i äkta skinn på Cervera och Boolia men då för ca 400 kr, om jag inte minns fel. Den här kostade 130 kr och fanns i brun, svart och vit.

2 kommentarer:

  1. ullared i all ära....men jag måste ändå gå emot mina kvinnliga landsmän och framhålla min avsmak för denna vedervärdiga köpmarknad. jag hoppas att jag aldrig kommer dit igen...nån annan där ute?

    SvaraRadera
  2. Tjena, ja det är lite sektvarning över fenomenet Ullared... Men om man åker dit när det är lugnt kan man va med på det, annars är det kundvagnspåkörda hälar och huvudvärk som serveras...

    SvaraRadera