lördag 7 mars 2009

Sova, sovasängsängsäng!

Kanske är det bara jag som kommer ihåg den irriterande låten:-)?
Men det är vad jag känner för nu iallafall... Var på Sova igår och kikade på den där sängen jag förälskat mig i. Hmmm, tänk om man fick råd till en Carpe Diem på något sätt? Säljaren var så skicklig och kunnig att jag kilade hem till V med en urtjusig katalog och en inställning som att: detta går säkert att lösa! Det tog inte så lång tid innan jag insåg att ny säng är faktiskt inte vår högsta prio just nu... Tror jag längtar så mycket bara för att jag har gått upp i vikt och inte sover så bra nu på nätterna. Sängen vi har nu är för mjuk.
( Dagens i- lands problem.)

Men en sak är ju bra med min fantasi och förhoppning om en Carpe Diem säng: jag måste ju isåfall gå ned i vikt först och det är ju en riktigt fin morot för att bli av med gravidkilona:-)!
Tills dess kan jag njuta av denna bild- helt gratis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar