torsdag 5 mars 2009

Detta måste firas!

Tänk att bloggen har gått över 1000 sidvisningar:-)!
Wow- jag blir så lycklig av att se detta! Vad kul- Åh jag känner att detta måste firas- men hur?

Jag känner att jag skulle vilja göra nåt för er renoveringsdrabbade och inredningsfrälsta, för att visa min uppskattning att ni kikar in min blogg!
Kanske ha en rim tävling på bloggen där vinnaren får en testprenumeration på Elle interiör? Vad sägs om den?
Gör ett roligt renoveringsrim och lämna här som en kommentar så vinner någon Elle Interiör:-), bara vinnaren lovar att inte ge upp att läsa bloggen för pappersformatet då...
(Glöm inte lämna er mailadress, om ni är blyga går det bra att maila mig på mypapasays@hotmail.com oxå.) Todilou, ser fram mot att se bidragen. Alla nödrim är tillåtna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar