fredag 6 mars 2009

Ojoj!

Ojoj! Nu är det mindre än två veckor kvar tills beräknat releasedatum för vår bebis och så här klart är vårt sov/ barnrum! Yes, på något sätt känner man sig hyperstressad och på ett annat sätt kickar hormonerna in med- Allt löser sig..




En del saker det faktiskt är dags att fixa:


Lite fina bilder som jag tagit från en Beatrix Potter tapet, klippt ur och scannat in i datorn. Tänkte använda en projektor sen och göra väggmålningar...










Spjälsäng.


Skötbord.



Kan detta bli snyggt, tro? Kanske man kan ”pimpa my skötbord” så att säga med att sätta nån snygg tapet bakom hyllorna och lite schyssta förpackningar för att ha blöjor och våtservietter och sånt där i…
Hmm, har jag blivit Martha Stewart skadad? Jag tror nästan det…

2 kommentarer:

  1. Hej där!

    Allt kommer att bli bra det lovar jag dig. Det jobbigaste är ju gjort nu. Bilderna var jättefina, skulle verkligen passa. Underbart att sätta in tapet bakom i skötbordet. Du är inte skadad du är dig själv det är det som är så härligt, det du tar dig an blir färdigt med en sådan finess och det är toppenkul att följa.

    Vi väntar på el knoddo nu. Det är så spännande att jag nästan spricker!
    Kramkram Mia

    SvaraRadera
  2. Tjänis kompis!
    Vad du är go- tack för dina fina ord! Du är minsann inte så pjåkig själv som styr upp er renovering med två små barn oxå, det är imponerande tycker jag! Ja, visst är det spännande... Lite läskigt men mest kul såklart...Tusen kramar till dig och familjen:-)!

    SvaraRadera