måndag 9 mars 2009

Pinsamheter och fynd!

Idag blir det bara ett kort inlägg- skall nämligen iväg med kompisen F till Ullared!
För er som varit där behövs det ingen presentation men för er andra kan jag säga att det är ett fynd- Mecka mitt ute i skogen. Hur stort som helst och folk vallfärdar tom från Tyskland för att köpa billiga prylar där!

Här kan man faktiskt hitta en hel del schyssta grejor och plick och plock men ókej- det mesta är pinsamt krafs...
Kul är det iallafall, förutsatt att det inte är kö in i den arenastora butiken, vilket det ibland är. Nu har de fixat en kö- barometer så man kan kolla om man tycker det är värt besväret före man sätter sig i bilen. Kolla här:

2 kommentarer:

  1. har under helgen befunnit mig i vårt grannlands huvudstad köpenhamn. där finns shopping kan jag lova...ojojoj! följer man fiolgarde bort från ströget ner mot krystalgarde hopar sig de små butikerna och prylmarkanderna...helt klart värt ett besök:)

    SvaraRadera
  2. Gahhh! Vad avis jag blir:-)! Underbart med en shoppinghelg i Cph! Kram!

    SvaraRadera