fredag 13 februari 2009

Öppna din dörr....




In the words of Thommy Nilsson, den gamle pudeln...
Nu är det dags att välja ytterdörr! Ojoj- vilken uppsjö av dörrar det finns! Underligt att det finns så många gröna, lila, rosa men ändå har nog alla jag känner vita eller träfärgade... Ja, denna gång tänkte vi nog inte gå mot strömmen. Har tagit fram några stycken som jag tror skulle passa huset. Vilken tror ni passar?




Ella


Diplomat


Christine

Britta heter den här...

Dörrarna kommer härifrån.

7 kommentarer:

  1. Jag gillar "Christine", men sen så har ert hus rätt så mycket raka kanter så då passar kanske Ella något bättre...?
    Håller med i om att det sällan är man ser lila ytterdörrar hos folk...
    När vi byter blir det nog en grön eller röd. :D ...med "stort" fönster för att släppa in mycket ljus i vår lilla hall. :) Gillade Martina Glas på hemsan du länkade till! :D

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag gillar den sista dörren, Britta bäst.
    Det är något herrgårdsaktigt över ert hus (tänker då på storleken) och då känns det som den dörren bäst matchar känslan som jag har.

    Lila dörrar är ju ballt men det känns som de speciella kulörerna mest finns för att pigga upp katalogerna och hemsidorna...

    Lycka till kompisar!

    SvaraRadera
  3. Tjena E!
    Håller med dig- Martina Glas var snygg! För stor bara... Jag hade egentligen velat ha en dubbeldörr men då tillkommer att vi måste göra om på utsidan fasaden oxå. Måste hålla lite i slantarna nu... Grön eller röd dörr låter helsnyggt! Skall du lägga upp en bild på ert hus ngn dag på din blogg? E nyfiken... Kram!

    SvaraRadera
  4. Halou Mia!
    Herrgårdsaktigt! Man tackar! Ja men du vet att den västra flygeln är alltid reserverad för dig hihi! Yes jag gillar oxå Britta- och de andra med egentligen Gu va svårt! Ni då? Vad skall ni ha- tycker vi har lite samma stil på hus? Kramkram!

    SvaraRadera
  5. Ska kolla i datorn o se om vi har någon ok bild på huset...annars få jag väl passa på när huset är insvept i snö o man inte ser hur illa taket ser ut etc. etc. ;)

    SvaraRadera
  6. Svårt att se skillnad mellan Ella och Diplomat...men någon av dom tycker jag passar ert hus=)

    SvaraRadera
  7. Tjena Malin!
    Ja, d tyckte jag med- vet inte riktigt vad som skillde, förutom priset! Skall förresten vänta med att träffa Kristoffer till efter releasedatum på bebisen... Kram!

    SvaraRadera