tisdag 3 februari 2009

Lurad av SF!!!


Efter att ha fått ett mail där det stod att jag fått 4 biljetter till förhandsvisningen av Adam Sandlers nya film traskade jag iväg till bion för att hämta biljetterna. Bara för att höra att jag inte är guldmedlem och inte får några förrän imorgon ( om det finns några kvar, vilket han inte trodde...) !
Jag blir så trött! SF - selektera era mailutskick!
Hmmm, ja detta var ju ett surt och inte så inredningsrelaterat inlägg... Men det fick mig iallafall att gå en sväng på stan under lunchen och då såg jag dessa stolar på Bolagret. Inte direkt min stajl eftersom de inte passar vårt hus men jag kan tänka mig att de skulle vara riktigt snygga på verandan till ett lite mer modernt hus. Tex funkis!

2 kommentarer:

  1. Måste bara fråga...tar du din bilder (speciellt de där "på stan"-bilderna) med "riktig" kamera eller med mobilen? Vilken mobil isåfall för bilderna är ju verkligen kanon! :)

    SvaraRadera
  2. Tjena!
    Jag tar bilderna med min mobil:-)! Yes, den är helbra på att fota, men har en del andra funktioner som jag inte är riktigt nöjd med... Om du skall spana in den så är det en Nokia N73, köpt för ca 2 år sedan:-)! ( Var ganska dyr då, ca 4000 men har säkert mycket bättre pris nu.)Kram!

    SvaraRadera