torsdag 19 februari 2009

Godmorgon!


Alla glada! Nu har jag börjat min föräldraledighet ( lite i förväg, releasedatum för bebben är 18 mars...)
Känns fantastiskt kul! Nu skall jag inte sätta väckarklockan, fika m vännerna, gå på mammasimning, och såklart über- blogga haha!
Tror iofs att bygget kommer att ta tid som ett heltidsjobb- det är ju mkt att kolla upp, beställa, bestämma, planera och producera!
I vardagsrummet har jag ju tex fått en hangup på att vi skall ha en massa snygga kuddar i soffan i cerisenyanser. Har jagat den j-a Liselott Watkins kudden och idag- när H& M Home öppnar sin webshop - börjar de sälja den kollektionen först 23 feb... Åhh inredningsgudarna är emot mig asså... Men tur att man inte har större problem än så.
Nu skall jag ta och leta ytterdörr... Lämnar er för stunden med denna vackra dörrstopp som jag såg i en inredningsaffär mittemot Saluhallen häromdagen. Återkommer när jag har hittat en matchande dörr hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar