tisdag 20 januari 2009

Vackra tapeter!

Nu är det kafferast- så jag kan passa på att uppdatera lite:-)!
Jag har kikat på en hel del fina tapeter men det är svårt, vilken skall vi ha... Någon som känner för att rösta och hjälpa oss? Tänker främst till matsal eller sovrum. Vi kommer kanske bara tapetsera en vägg och måla resten eftersom de är starkt mönstrade. Eller känns det för 2008 med en fondvägg i tapet haha? Vad anser ni? ( V och jag är enväldiga domare och juryns beslut kan ej överklagas)...




2 kommentarer:

  1. Gillar tapeterna! :D Min tråkS skulle aldrig gå med på mönstrade tapeter...han e praktiskt och trist och tycker att målade väggar är bättre, speciellt när man har småbarn o katter. :)
    Jag röstar svart/vita i sovrum och guld/lila i matsalen! Fast svala blåvita är ju underbar också...
    Att jag sen inte har nån humm om vad ni har för möblemang etc i rummen spelar mindre roll. ;)

    SvaraRadera
  2. Hej E!
    Kul att du gillar dem! Jag har fått fler kommentarer om den lila... Tror den skulle blí fin i matsalen, precis som du säger! Vad gäller möblemang har vi inget än så d går att anpassa... Din S kanske inte har fel...Längre fram kanske vi sliter vårt hår att vi inte målade, då vi har en liten som kluddar på väggarna:-9...

    SvaraRadera