torsdag 22 januari 2009

Har hittat en ny butik- Nordik!


Har hittat en ny inredningsbutik i Partille!
Ojoj, IKEA- se upp! Här har de fått en riktigt intressant mix av Kartell stolar och lampor, mindre märken för plast och porslin och plick plock som jag inte sett på andra ställen. Schyssta soffor- känns som bra priser dessutom!
Nordik upplever jag som vassare än Ikea och Mio och utan att vara i ROOMs prisklass!Dessutom fick jag utomordentlig hjälp av personalen. Kolla upp det- se vad ni tycker. Imponerande var att de hade denna hund i en av utställningarna. De hade gjort den själva- ett målat 2nd hand fynd- riktigt snyggt och kreativt!
Dessvärre ej till salu...

Ett färglatt bord! Känns lite som att vara inne i en godisbutik- man vill ju ha allt! Bra för min plånbok att det inte matchar vårt kök...


De här snygga burkarna fastnade jag för. Bra att de har lock och är stapelbara- känns som de kan fungera fint till sommarens kommande picknickar!
Pris 49- 119 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar