onsdag 28 januari 2009

Om denna blogg skulle bli Über känd!


Tänk om denna blogg skulle bli Über känd... Då skulle jag kunna skriva ett inlägg om en produkt och produktens försäljning hade åkt i höjden...
Och säljavdelningen på produktens företag hade blivit så glada för de hade fått bonus, och marknadsavdelning skulle bli så lyckliga för att kunde ta semester en vecka och slapp sätta hop en ny kampanj!
Och jag skulle bli så förtjust för att de skulle sända produkten till mig som tack! Så... Nu gör jag ett försök... Denna säng såg jag och min vän S på Sova igår. Vi provlåg den och ja- det var den skönaste säng jag nånsin vart i!
Som om änglavingar höll upp dig och du fick njuta av en avkoppling som din hårt arbetande kropp aldrig upplevt tidigare!!!!
Absolut värd de 83 tusen den kostar!
Så... Carpe Diem... Maila mig om ni vill ha leveransadress:-)...hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar