onsdag 21 januari 2009

DIY

Do It Yourself!
Denna gamla lampa var kvarlämnad i huset och ingick i priset så att säga...
Inte så fräsh men jag gillar verkligen formen. Diametern är säkert ca 1 meter så den är ju pampig och bra. Jag har en ide om hur man skulle göra om den!
Vet ej om man skall limma eller sy bara...




Inte så tjusig...


Ganska så tjusig! Så här flott kan lampan bli om jag klär den i denna scarf jag fann på Lindex. Jag tänker mig att den skall sitta i taket i hallen precis när man kommer in. Om jag skall fantisera vidare hade det vart super snyggt med en fåtölj i hallen som jag då skulle klä i samma turkosa nyans som finns i scarfen.

En sån här då kanske. Den här är på rea och kostar " bara" 4300 kronor på Laura Ashley, men nej... Det går inte, då flippar V :-)!

1 kommentar:

  1. Så läcker lampan blir med den scarfen
    verkligen snygg =)

    SvaraRadera