måndag 26 januari 2009

SJUK!!!

Åh, jag är så sjuk! Ja, mer än vanligt asså!
Det började i lördags kväll med huvudvärk som senare eskalerade i smärta i hela kroppen! Nu är jag hemma och kommer att vara det imorgon med- säkert nån sunk som smittade mig på 2nd hand! Åh, nej nu skall jag inte vara sån men ibland kan det vara lite ofräsht...
Får se när jag orkar skriva igen... Puh!
Men jag har nåt kul att berätta iallafall- jag och mina två vänner har blivit intervjuade av Expressen! En journalist skriver om vänskap och har valt oss tre superintressanta människor att underhålla svenska folket med:-). Det ni!

2 kommentarer:

  1. Stackars dig! Inte kul att var sjuk... Krya på dig!
    När kommer artikeln i tidningen? Kul! :)

    SvaraRadera
  2. Tjena! Tack:-)!känns lite bättre idag så jag tror jag kan jobba imon... jag tror den skall komma ut i söndagsbilagan den 22 feb :-)...
    Ha en härlig dag, kram!

    SvaraRadera