tisdag 1 december 2009

1:a Advent!


Efter att vi bakat pepparkakor, ( latade mig och köpte degen:-)..)satt jag och V och myste en liten lugn stund och hann att snacka lite renovering.
Dessvärre kom vi fram till att allt som skall göras med undervåningen inte kommer att hinnas före jul. Depp, depp...
Hade ju verkligen velat bjuda in familjerna och mysa till det men vi får åka till dem iår igen.
Listerna håller på att sättas upp. Helsnygga, vita, höga i allmoge!Det blir snyggt men tar tid!
Vad är det Askungen säger varje år...Jaja, vad är en jul hemma? Hehe, återkommer så snart jag kan med lite uppdaterade bilder från nedervåningen.
Kram på er!
( Ljusstake, ljus, pynt och mossa från Ullared) Tackar Morgan...

3 kommentarer:

  1. Herregud va Ullared är bra. Jag måste få hänga med på nästa raid. Vad synd med undervåningen. Men om jag känner V rätt så tar den ytan tid i förhållande till lister och hans perfektion. Det blir ju väldigt fint när det är klart och ni kanske kan bjuda hem familjen till påsken istället.

    Mysmys på er alla tre!

    SvaraRadera
  2. Det var Kungälvskontakten som skrev förra kommentaren...om du undrade...

    SvaraRadera
  3. Jaaa! Klart vi åker du o ja:-)! Kram!

    SvaraRadera