söndag 15 november 2009

Fantastiska Grönbergs Interiör!


Grönbergs Interiör är butiken som utan tvekan är min favvis! Fantastiskt vackra saker och eftersom allt är till hemmet behöver man inte ägna en tanke på sitt midjemått när man går in här:-)!
Blir man inte julsugen av den här fantastiska skyltningen?



Åhhh, drömmer mig bort till december...



För er som känner mig lite närmre... Skullle jag fylla år någon gång och ni inte vet vad ni skall köpa... Ett presentkort här funkar jämt:-)!
Såg en fin svart hund därinne som jag inte kunnat sluta tänka på... Hmm visar en bild snart kanske om jag kan ta mig in till Götet innan den är slutsåld:-)! Kram!

5 kommentarer:

  1. vart ligger butiken?????jag åker till göteborg sista helgen denna månad :) ;) kram sara

    SvaraRadera
  2. jodå har massvis av olika knäckebrödsrecept. Vill du ha en juligsmak på det?

    SvaraRadera
  3. Hej! Förlåt mitt sena svar! Åh! Härligt m en resa till Gbg! Grönbergs Interiör är nära kontoret:-)! Gå Kungsgatan upp, längst upp mot Kungshöjd. På höger sida, du kan inte missa d:-)! Precis efter 7 eleven på hörnet. Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Hej Chili! Förlåt mitt sena svar! Ja, gärna! Jul knäcke är vad jag behöver:-)! Tack på förhand! // M.

    SvaraRadera
  5. hehe ja jag tror nog du får bra betyg:)om inte så ska jag hitta på ett nytt recept te dej:)

    SvaraRadera