onsdag 18 maj 2011

Pepparkakshuset är till salu!


Detta fantastiska hus har mina föräldrar och jag alltid smygkikat på och beundrat i alla år!
Vi kallar det pepparkakshuset och det ligger så vackert precis vid sjön Aspen ( dit jag & V skall flytta när vi e rika pensionärer)!
Fick syn på att d var till salu nu men jag tror jag hoppar det... Känns liksom mycket att dammsuga 1200 kvadratmeter... Men om ngn läsare e sugen och har x antal mille över så spana in det på Hemnet:-)! Kram på er!
Bild från Recidence Mäklarna.

3 kommentarer:

  1. Vi kan ju köpa det ihop och installera en centraldamsugare i varsin ändå och jobba oss mot mitten :-) Det ser underbart ut!!
    Hälsningar, Mia

    SvaraRadera
  2. Haha! Sounds lika a masterplan! Elr skall vi låta männen dammsuga o du o ja sippar spetsat isthe i Orangeriet:-)! Kram! Hoppas vi kan ses snart!

    SvaraRadera
  3. Eller så bygger vi om lite och bor 3 familjer därinne så blir det mer att städa och mera spetsat isthe och kvinnorna!

    SvaraRadera